Subject: EKEI tellimuskoolitused 2026
From: "Maris Puust" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 13:21:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Meie: 20.10.2025 nr 3-14/906-1

Eesti Kohtuekspertiisi Instituudilt tellitavad koolitused 2026. aastal

Tere, head koostööpartnerid!

Täname senise sisuka koolitusalase koostöö eest.

Oleme alustanud 2026. aasta tellimuskoolituste planeerimist ja küsime ka
sel sügisel teie järgmise aasta koolitus- ja koostöösoove
ekspertiisialaste teadmiste täiendamiseks.

Sarnaselt eelnevatele aastatele oleme kaardistanud ja täiendanud
instituudi koolitusvõimekust ekspertiisivaldkondade lõikes (vt. lisatud
fail), et anda teile parem ülevaade, millistel teemadel ja mis
valdkondades oleme valmis koolitusi läbi viima. Suurem osa nimekirjas
olevatest teemadest on kaetud ka (näidis)programmidega.

Koolituste paremaks planeerimiseks ja ettevalmistamiseks palume teil saata
meile oma vajadused ja ettepanekud järgmise infoga:

*	Koolituse teema (sisuline vajadus koos oodatava tulemusega);
*	Sihtgrupp, osavõtjate arv;
*	Koolituse toimumise soovitav aeg (võimalusel kuu);
*	Koolituse toimumiskoht;
*	Koolitatavate poolsed küsimused ja ootused koolitusele;
*	Tellija poolne kontaktisik ja vastutaja kontaktandmed.

Täpsed võimalused, koolituste toimumise ajad ja üksikasjad lepime kokku
jooksvalt võttes arvesse teie poolt saadetud sisendit.

Palun edastage oma koolitusvajadused hiljemalt 12. detsembriks 2025
aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Maris Puust

personali juhtivspetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 663 6612